Penapis Air Cuckoo Terbaik, Halal Dan Murah Pilihan Ramai

Penapis Air Cuckoo Terbaik, Halal Dan Murah Pilihan Ramai l Korang sedar tak rupa-rupanya air yang kita minum hari-hari tu mengandungi 7K (Karat, Kuman, Klorin, Keladak, Kimia, Keruh, Kotoran sampah)? Setakat masak air tu hanya mampu membunuh kuman dan bakteria sahaja, tapi benda-benda asing yang lain yang disalur masuk melalui batang paip lama berkarat masih lagi larut dalam air. Jangan ingat, bila bukak paip dan air bertukar jadi warna kuning dan perang tu datang dari loji rawatan serta selamat untuk digunakan. Hakikatnya, saluran paip tu berkarat dan risiko untuk korang dapat penyakit seperti cirit birit dan penyakit buah pinggang adalah tinggi bila minum air paip yang tak ada penapis air.

Nak keluarga sihat, pastikan Penapis Air Cuckoo ni ada 1 dalam rumah ye

Korang yang mementingkan kesihatan tubuh badan mestilah prihatin pada pengambilan air bersih yang cukup kan? Tapi rajin ke masak air panas dan siapkan air sejuk? Lebih-lebih lagi yang sibuk dengan kerja..balik kerja mestilah air yang dicari dulu. Kalau korang perasan, kebanyakkan rumah dan pejabat dah banyak yang guna mesin penapis air (water purifier). Nak minum air panas atau air sejuk hanya dengan tekan je.  Bukan sahaja bersih tetapi sangat memudahkan! Kalau korang belum lagi memiliki penapis air ni, aku cadangkan korang guna Penapis Air Cuckoo, untuk dapatkan air mineral alkali yang baik untuk badan. Memang terbaik!

MENGAPA ANDA PERLU PILIH PENAPIS AIR CUCKOO?

Untuk abam-abam luar sana, kalau sayang isteri, dan anak mesti kena ada Penapis Air Cuckoo tau!

Artis pun guna Penapis Air Cuckoo 
Penapis Air Cuckoo adalah antara mesin penapis air yang dipercayai oleh rakyat malaysia dan telah diiklankan di stesen-stesen radio yang terkenal setiap hari. Jangan kata orang biasa je yang dah guna, artis-artis pun turut mendapatkan Penapis Air Cuckoo ni sebagai Penapis Air Terbaik. Antaranya Nana Mahazan,seorang pelakon serta pengacara dan Hanif Hamzah, yang merupakan seorang DJ Radio.

Mudah bancuh susu waktu malam
Bagi yang ada anak kecik, pernah tak alami situasi dimana anak menangis waktu malam sebab nak susu dan bila korang (biasanya ibu) bangun untuk buatkan susu, air panas pulak dah habis. Anak dah makin kuat menangis duk tunggu air dimasak. Kan mudah kalau ada Penapis Air Cuckoo ni yang ada panas dan sejuk.

Mudah anak-anak minum air

Kalau korang sibuk dan tak ada kat rumah, tak perlu risau anak-anak minum air bersih ke tak sebab diorang boleh tekan terus dan minum air dari Penapis Air Cuckoo. Secara tak langsung, dah galakkan anak-anak minum air kosong. Anak-anak pun boleh bawa air bersih dan sihat ke sekolah setiap hari

Ada status halal dari JAKIM

Yang paling utama, ada status halal yang dikeluarkan oleh JAKIM. Boleh lihat sendiri di Halal Malaysia Official Portal untuk verify halal status. Jaga kesihatan tu penting dan seelok-eloknya pastikan mesin air yang digunakan seharian untuk minum tu disahkan status halalnya seperti Penapis Air Cuckoo. 

KELEBIHAN PENAPIS AIR CUCKOO BERBANDING PENAPIS AIR LAIN

Yang penting, status halal yang dimiliki oleh Penapis Air Cuckoo

Mesti korang tertanya-tanya apa yang hebatnya Penapis Air Cuckoo ni berbanding dengan produk penapis air yang lain? Nak tahu, teruskan lagi pembacaan korang. Antara kelebihan yang ada pada Penapis Air Cuckoo, bukan pada penapis air jenama lain ialah :

  • menghasilkan air bersih dan air alkali ringan yang lebih sihat (average 7.5ph)
  • penapis air yang bukan jenis air RO (air yang tiada mineral dan tak bagus untuk kesihatan)
  • lebih murah (serendah RM68/bulan tiada panas sejuk dan RM98 untuk panas sejuk)
  • lebih jimat (tiada pembaziran air kerana guna teknologi filter yang terbaru)
  • 99.99% tiada kuman dan bakteria
  • harga mampu milik & ada ansuran bulanan
  • jaminan servis 5 tahun 100% percuma
  • penghantaran & pemasangan percuma seluruh Malaysia
  • pemasangan secara percuma untuk perpindahan (setahun sekali)

JENIS-JENIS MODEL PENAPIS AIR CUCKOO

Terdapat 5 jenis model penapis air di bawah jenama Cuckoo ni yang ditawarkan kepada pelanggan dengan harga mampu milik. Kalau aku berkenan dengan model jenis Fusion Top tu. Antara model-model yang korang boleh beli ialah :

Penapis Air Cuckoo : Fusion Top
Air panas dan sejuk
Air suhu bilik (boleh tutup suis air sejuk)
Masih boleh digunakan walaupun tiada letrik.
Jimat eletrik,
Harga tunai : RM3392 (gst included)
Harga sewaan bulanan : RM103.88 (gst included)

Penapis Air Cuckoo : Fusion Stand
Ada air panas dan sejuk
Air suhu room (boleh tutup suis air sejuk)
Masih boleh digunakan walaupun tiada letrik.
Jimat eletrik
Harga tunai : RM4028 (gst included)
Harga sewaan bulanan : RM121.90 (gst included)

Penapis Air Cuckoo : Icon
Ada air panas, sejuk dan suhu bilik
Penapis air paling canggih (boleh bercakap)
Boleh self sterilisation
Jimat eletrik
Harga tunai : RM4452 (gst included)
Pakej ansuran epp tanda interest

Penapis Air Cuckoo : Deluxe
Ada air panas dan sejuk
Air suhu room (boleh tutup suis air sejuk)
Masih boleh digunakan walaupun tiada eletrik.
Tangki penyimpanan yang besar
Harga tunai : RM4500 (gst included)
Harga sewaan bulanan : RM130.00 (gst included)

Penapis Air Cuckoo : King Top  
Model terbaru!!
Ada air panas,sejuk dan suam boleh laras !
Masih boleh digunakan walaupun tiada letrik.
Jimat eletrik,
Harga tunai : RM3500 (gst included)
Harga sewaan bulanan : RM110 (gst included)

Tunggu apa lagi, dapatkan Penapis Air Cuckoo ni sekarang! Tak perlu masak air panas, tak perlu simpan air dalam peti sejuk lagi. Yang menariknya, kalau korang cuci muka dengan air sejuk Cuckoo, kulit akan licin dan tiada kuman dan tiada klorin yang mempercepatkan proses penuaan. Buah pinggang keluarga pun terjaga jugak tau. Untuk kaum ibu-ibu pulak, masak nasi dengan air Cuckoo akan mempercepatkan proses memasak dan nasi tahan pada masa lama.

Dapur cantik bukan idaman utama para ibu. Tapi anak yang sihat jadi keutamaan. Jangan berkira kalau nak satu keluarga sihat. Dapatkan Penapis Air Cuckoo hari ni jugak.

CARA PEMBELIAN PENAPIS AIR CUCKOO

Dapatkan Penapis Air Cuckoo sekarang !!
Jimat rm265 rental processing fee sekarang !
Pemasangan PERCUMA Penapis Air Cuckoo ke rumah anda !

Pilihan cara pembelian yang mudah
 [1] Tunai
[2] Credit card
[3] Easy Payment 0% interest
[4] Akaun Simpanan anda (Direct Debit)

Tiada dokumen Payslip diperlukan !

Hanya submitkan
[1] Gambar depan kad pengenalan
[2] No akaun bank yang ingin digunakan

Untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai Penapis Air Cuckoo ni, boleh layari :


Sebarang pertanyaan atau bantuan, boleh call/Whatsapp nombor di bawah
011-1088 8408
Penapis Air Cuckoo Terbaik, Halal Dan Murah Pilihan Ramai Penapis Air Cuckoo Terbaik, Halal Dan Murah Pilihan Ramai Reviewed by Nick Nashram on 10:51:00 PTG Rating: 5

7 ulasan:

  1. teringin nak beli jenis ni..tapi dok ado duit la

    BalasPadam
  2. Wah menariknya, hehehe tapi takde rumah sendiri lagi.

    BalasPadam
  3. sekarang ni mmg penting penapis air ni

    BalasPadam
  4. masih pkai yg sedia ada...nnti dah uzur, kita takau yea...hehehe...

    BalasPadam
  5. yg baik mestilah yg mahal..abe guna hok biasa je...

    BalasPadam
  6. Review yang menarik. Boleh terus minum air panas dan sejuk ni.

    BalasPadam
  7. bagus produk ini. salam perkenalan... blogwalking, done follow blog dan klik iklan menarik di sini. :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.

Dikuasakan oleh Blogger.