Jenis - Jenis Blogger Di Malaysia

Di Malaysia, ada ribuan bloggers sama ada blogger yang terkenal atau blogger picisan. Cuba list sikit blogger terkenal yang korang tahu? Dan antara ribuan bloggers tu, macam-macam jenis blogger yang kita kenal. Singgah je blog dia dan baca entri yang ditulis konpem tahu dia tu blogger jenis yang macam mana. Antara jenis-jenis blogger yang ada dibawah ni, salah sorang mesti korang kan? hehe

BLOGGER AWEK CUN 

BLOGGER KAKI GOSIP

BLOGGER POLITIK

BLOGGER BISNES

BLOGGER JIMAT

 BLOGGER MALAS
Sumber gambar : http://comicstriper.blogspot.my/

Pengakuan ikhlas dari admin blog ni.

Saya adalah seorang blogger yang pemalas..orang lain ada blog, saya pun sibuk la nak ada blog jugak. Bila blog dah ada dibiarkan bersawang. Tapi tu dulu la, sekarang ni dah rajin sikit..hehehe. Bayangkan dulu sebulan 1 entri je, pemalas tahap gaban. 
 
Sebab takde gambar, aku listkan jenis-jenis blogger yang aku rasa memang ada blogger di Malaysia seperti ini :

  • BLOGGER COPY PASTE 
  • BLOGGER KAKI NOVEL 
  • BLOGGER SEMPOI 
  • BLOGGER SYOK SENDIRI
  • BLOGGER DRAMA MELAYU
  • BLOGGER GADGET
  • BLOGGER INFO
  • BLOGGER ABC CAMPUR
  • BLOGGER RAJIN BLOGWALKING
  • BLOGGER LUCAH
  • BLOGGER PAPA/MAMA
  • BLOGGER USTAZ/USTAZAH
  • BLOGGER GILA TRAFIK 
  • BLOGGER KAKI KEMBARA
  • BLOGGER SUKA MAKAN
 
Dah la, penat dah nak tulis, korang fikir lah sendiri pulak ye. Lepas baca entri ni, agak-agak korang ni blogger jenis yang macam mana dan niche blog jenis apa?
 

Post a Comment

19 Comments

  1. Mungkin ABC Campur dan syok sendiri huhu :p

    ReplyDelete
  2. as'salam, emma blogger PAPA/MAMA kot... haha sejak ada anak byk cerita pasal ank jerr 😁😁😁

    ReplyDelete
  3. saya blogger pemalas dan kategori blogger picisan........blogger kembara blogger feveret saya.. ....
    salam singgah ^^

    ReplyDelete
  4. saya pon blogger malas jgk la..haha..tulis satu entry..then hilang macam tuh jer..tak lama lepas tuh dtg balik.

    ReplyDelete
  5. BLOGGER PICISAN SUKA2 TULIS APA SAJA...

    ReplyDelete
  6. kak ana blogger ABC campur lah kut , blogger cun bertahi lalat dibibir kak ana kenal huhu :)

    ReplyDelete
  7. Sy blogger sukati kidneyku .
    Hahaha !

    ReplyDelete
  8. Woshhh lawak. Haha Blogger jimat kot... Sebab kalau boleh nak pakai WiFi free jer walaupun slow nak mampss... Kehkehkeh

    ReplyDelete
  9. sejak akhir akhir ini dah jadi blogger suka makan ..... haha padahal baru post satu entry pasal makan ...

    ReplyDelete
  10. saya blogger syok sendiri dan jugak blogger malas. hahaha

    ReplyDelete
  11. blogger malas tu sempoi hahaha

    ReplyDelete
  12. Blogger ABC + Blogger resepi kot... hahahhaha

    ReplyDelete
  13. Saya blogger syok sendiri jer. Heheh.

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    ReplyDelete
  14. Aku ketegori ape ek? Blogger pemalas dan ustat kot? Slam singgah2 la ye blog saye..

    ReplyDelete
  15. ala mana satu type Etuza ya....bab selfish Etuza tak suka, kecuali di ambil oleh jurukamera..hphone mahal mybe ok gambar selfie..menarik first time nampak enti begini NH

    ReplyDelete
  16. dulu saya bloger silent rider...melawat tanpa tinggal jejak...sekarang baru terasa nk tinggal jejak hihi

    ReplyDelete
  17. Saya blogger baru nak naik. Mohon bantuan 😉😉

    ReplyDelete
  18. saya blogger blogwalking blog orang lain

    ReplyDelete
  19. alaaa golongan saya tak sebut pun. saya blogger comel kahkahhhhh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana tinggal komen di artikel ini. Komen yang mengandungi iklan,spam dan provokasi akan dipadam oleh admin. Untuk tujuan promosi, iklan dan review produk, sila hubungi saya menerusi email nick87siriusblack@gmail.com.

Terima kasih.